emmmeliiie

Alla inlägg under mars 2015

Av Emelie - 30 mars 2015 14:24

idag har jag inte änns gått upp ur sängen är så trött & börjar bli smått sjuk oxå så kan ju bero på det. Men jag blev faktiskt glad nu när min pojkvän kom hem från jobb & la sig bredvid mig & kramade, pussade mig & det blir väl att duscha snart & sen gå hemåt blir säkerligen ett inlägg ikväll oxå kram

Av Emelie - 29 mars 2015 22:03

Hejsan, idag har jag städat & hälsat på min pojkvän på jobb en liten stund & där efter stack jag & svärmor till Ikea en sväng & handlade lite sen körde vi hem & börja packa upp varorna vi köpt. Sedan kom pappa & hämtade mig & körde mig till stan för att jag skulle se bio med en kompis filmen vi såg hette Insurgen super bra film. Efter bion så stack jag hem till min kille för att käka & mysa med honom. Just nu ligger jag ner bäddad i sängen & hostar hela tiden tråkigt nog. Men hade tänkt sova snart för är så himla trött. Så vi hörs imorgon godnatt allt folk kram.

Av Emelie - 28 mars 2015 18:15

idag har jag varit barnvakt till min kusin som är 1år & nu är jag & hämtar saker hos killen & sen blir det att sticka hem igen & ha tråkigt som vanligt när ingen kan hitta på något! Kram på er.

Av Emelie - 27 mars 2015 23:44

god kväll! Idag har jag varit med syrran & pojkvännen på väla & shoppat lite, nu i kväll har jag & min pojk kollat film & nu blir det att sova så man orkar med morgon dagen. Godnatt på er alla kram.

Av Emelie - 26 mars 2015 20:16

Tjenare! Ikväll blir det att bara mysa & titta på film med min älskade pojke sen sova. Så får önska er en trevlig kväll & sov gott alla

Av Emelie - 26 mars 2015 08:54

Godmorgon puddingar!
Idag är det torsdag, dagen innan fredag och ledigheten. Så himla skönt!
Idag blir det att vara hemma ett tag sedan gå hem till min pojkvän & spendera hela kvällen & natten hos honom, ska bli så skönt att få kunna sova ut nu några dagar & bara kunna göra vad man vill. Kommer säkerligen skriv ett till inlägg ikväll om jag orkar. Kram

Av Emelie - 25 mars 2015 19:26

Hej!
Jag är en ny bloggare som hade tänkt att skriva lite vad jag hittar på under dagarna som går. Jag kan inte alltid skriva på bloggen, ibland har jag så mycket att göra så hinner inte med, men ska försöka hinna med alla dagar det lovar jag. Imorgon kommer jag att börja skriva på allvar. kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards